poniedziałek, 7 grudnia 2009

Mikołajki :)

U mnie dzisiaj były Mikołajki: dostałam paczuszkę od Agnieszki, z wymianki zorganizowanej przez AgnieszkęMD :) Oto co moim oczom ukazało się po otworzeniu paczuszki :)

Wzorzyste materiały, serwetki i śliczne papiery ozdobne:


Urocza kartka z wyhaftowanym obrazkiem ze złotą myślą:


Świetne "przydasie" i moje ulubione wafelki:


Przede wszystkim dostałam piękną makatkę własnoręcznie uszytą przez Agnieszkę i precyzyjnie wykonaną podusię na szpileczki, ale ja w nią żadnej szpilki nie wbiję :)


A teraz wszystko razem :)


Dziękuję Ci Agnieszko za taką niespodziankę :) Tobie również życzę wytrwałości i chęci przy robótkowaniu :)

1 komentarz:

  1. No to bardzo się cieszę, że się podoba :) DO mnie akurat też dzisiaj dotarła paczuszka :D Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń