sobota, 7 listopada 2009

Debiuty :)

Wyszywam, szyję, kleję, wypisuję, pakuję i poszukuję... I więcej nie powiem :) Od dłuższego czasu jestem w fazie przygotowywania wymiankowych upominków, świątecznych prezentów i niestety to wszystko owiane tajemnicą, chowa się przed aparatem ;)

Dzisiaj moje małe debiuty :) Rękawica kucharska, przyszła towarzyszka studentki gotującej akademickie obiadki...


... i mała, tildowa kaczuszka, która będzie gościć w doniczce w pewnej kuchni :)


Przyłączam się do przesyłania pozytywnej energii dla Bag Lady!


Piękne serduszko jest autorstwa Ewy.

Zostałam wyróżniona przez Kasmatkę. Bardzo dziękuję! Wyróżniam wszystkie blogi z pasją z zakładki.

4 komentarze:

  1. Fantastyczna rękawica, na pewno umili pichcenie. Kaczucha także ogromnie mi się spodobała. Świetna kolorystyka. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią porwałabym tą rękawicę i mi przy "pichceniu" by się przydała:) Kaczuszka słodziutka:) I cieszę się, że pzyłaczyłąś się do blogowego serduszka:) Miejmy nadzieję, że Vivi odczuje jego moc:) Pozdrawiam cieplutko, Kasia:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. rękawica jest super i na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za odwiedziny ;)
    ładny ptak ;) - podoba mi się takie zestawienie tkanin

    OdpowiedzUsuń